Support for the latest build of L2J Server, get help here with installations, upgrades, problems.
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all good I have a problem to see if they give me a hand, this is the error that sends me into the game console and I all the items in the ground or grass or anything or I have nothing to adenas subtract from the server to work normally again.
Any suggestions?
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buenas a todos tengo un problema para ver si me dan una mano, este es el error que me envia en consola y en el juego no me toda los items del suelo ni nada ni hierbas ni adenas nada tengo que dar restar al server para que funcione nuevamente con normalidad.
Alguna Sugerencia?
L2J Revision 4684:
L2JDP Revision 8162:
Para sobrevivir, nos aferramos a todo aquello que conocemos y entendemos.
Y damos por buena esa realidad.
Pero el entendimiento y la sabiduría son cosas ambiguas.
La realidad podría ser una ilusión.
¿No es esa otra forma de verlo?
Stake wrote:Update your rev. There are some changes in ItemsOnGroundManager at rev 4700.
testing
Para sobrevivir, nos aferramos a todo aquello que conocemos y entendemos.
Y damos por buena esa realidad.
Pero el entendimiento y la sabiduría son cosas ambiguas.
La realidad podría ser una ilusión.
¿No es esa otra forma de verlo?
I told you download pure server, what you cant understand? As stake wrote there may be some changes so download whole server again or update
not understood him not, I'm testing with the response of friends and whatever comment, THANK YOU for your help
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no no le habia entendido, estoy probando con la respuesta del amigo y cualquier cosa comento, GRACIAS por su ayuda
Para sobrevivir, nos aferramos a todo aquello que conocemos y entendemos.
Y damos por buena esa realidad.
Pero el entendimiento y la sabiduría son cosas ambiguas.
La realidad podría ser una ilusión.
¿No es esa otra forma de verlo?
I'm also testing some things on my own if I meet have
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sigue el problema alguna otra sugerencia?
tambien estoy probando por mi cuenta algunas cosas haber si lo resuelvo
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Y damos por buena esa realidad.
Pero el entendimiento y la sabiduría son cosas ambiguas.
La realidad podría ser una ilusión.
¿No es esa otra forma de verlo?
I got a simliar message recently when I restart/shutdown the server after I applied the L2TIntObjectHashMap changes manually which were recently made in the unstable version which leads sometimes to a deadlock.. :S
2011.08.15 18:52:20,970 WARNING 259 com.l2jserver.util.DeadLockDetector DeadLock Found!"Thread-39" Id=257 BLOCKED on com.l2jserver.gameserver.model.actor.instance.L2PcInstance@113ec881 owned by "GeneralSTPool-4" Id=17 at com.l2jserver.gameserver.model.actor.instance.L2PcInstance.cleanup(L2PcInstance.java:12081) - blocked on com.l2jserver.gameserver.model.actor.instance.L2PcInstance@113ec881 at com.l2jserver.gameserver.model.actor.instance.L2PcInstance.deleteMe(L2PcInstance.java:12071) at com.l2jserver.gameserver.Shutdown$disconnectAllCharacters.execute(Shutdown.java:652) at com.l2jserver.gameserver.Shutdown$disconnectAllCharacters.execute(Shutdown.java:635) at gnu.trove.TIntObjectHashMap.forEachValue(TIntObjectHashMap.java:509) at com.l2jserver.gameserver.util.L2TIntObjectHashMap.safeForEachValue(L2TIntObjectHashMap.java:300) at com.l2jserver.gameserver.Shutdown.disconnectAllCharacters(Shutdown.java:632) at com.l2jserver.gameserver.Shutdown.run(Shutdown.java:238) Number of locked synchronizers = 1 - java.util.concurrent.locks.ReentrantReadWriteLock$NonfairSync@35278766 "GeneralSTPool-4" Id=17 WAITING on java.util.concurrent.locks.ReentrantReadWriteLock$NonfairSync@35278766 owned by "Thread-39" Id=257 at sun.misc.Unsafe.park(Native Method) - waiting on java.util.concurrent.locks.ReentrantReadWriteLock$NonfairSync@35278766 at java.util.concurrent.locks.LockSupport.park(Unknown Source) at java.util.concurrent.locks.AbstractQueuedSynchronizer.parkAndCheckInterrupt(Unknown Source) at java.util.concurrent.locks.AbstractQueuedSynchronizer.doAcquireShared(Unknown Source) at java.util.concurrent.locks.AbstractQueuedSynchronizer.acquireShared(Unknown Source) at java.util.concurrent.locks.ReentrantReadWriteLock$ReadLock.lock(Unknown Source) at com.l2jserver.gameserver.util.L2TIntObjectHashMap.getValues(L2TIntObjectHashMap.java:160) at com.l2jserver.gameserver.model.L2World.getAllPlayersArray(L2World.java:254) ... Number of locked synchronizers = 1 - java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker@3638043 Java-level deadlock: Thread-39 is waiting to lock com.l2jserver.gameserver.model.actor.instance.L2PcInstance@113ec881 which is held by GeneralSTPool-4 GeneralSTPool-4 is waiting to lock java.util.concurrent.locks.ReentrantReadWriteLock$NonfairSync@35278766 which is held by Thread-39Java-level deadlock: GeneralSTPool-4 is waiting to lock java.util.concurrent.locks.ReentrantReadWriteLock$NonfairSync@35278766 which is held by Thread-39 Thread-39 is waiting to lock com.l2jserver.gameserver.model.actor.instance.L2PcInstance@113ec881 which is held by GeneralSTPool-4
I have promises to keep and miles to go before I sleep.
and if you worked the code as you would do you support what you did? or put back the custom codes again?
pardon my ignorance on this
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y si has trabajado el codigo como le harias respaldo a lo que hiciste? o volver a meter los codigos custom de nuevo?
disculpen mi ignoracia en esto
Para sobrevivir, nos aferramos a todo aquello que conocemos y entendemos.
Y damos por buena esa realidad.
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