Code: Select all
<skill id="838" levels="1" name="Switch Stance">
<!-- Confirmed CT2.5 -->
<set name="effectPoint" val="10" />
<set name="hitTime" val="5000" />
<set name="icon" val="icon.skilltransform2" />
<set name="magicLvl" val="43" />
<set name="operateType" val="A1" />
<set name="reuseDelay" val="15000" />
<set name="rideState" val="NONE" />
<set name="targetType" val="SELF" />
<effects>
<effect name="DispelBySlot">
<param dispel="TRANSFORM,-1" />
</effect>
</effects>
</skill>
Code: Select all
<skill id="810" levels="1" name="Vanguard">
<!-- High Five Confirmed -->
<set name="abnormalLvl" val="1" />
<set name="abnormalTime" val="21600" />
<set name="abnormalType" val="TRANSFORM" />
<set name="affectScope" val="SINGLE" />
<set name="effectPoint" val="1" />
<set name="hitTime" val="5000" />
<set name="icon" val="icon.skill0810" />
<set name="irreplaceableBuff" val="true" />
<set name="isMagic" val="2" />
<set name="magicLvl" val="-1" />
<set name="mpConsume2" val="31" />
<set name="operateType" val="A2" />
<set name="reuseDelay" val="30000" />
<set name="reuseDelayLock" val="true" />
<set name="rideState" val="NONE;STRIDER;WYVERN;WOLF" />
<set name="targetType" val="SELF" />
<cond>
<player canTransform="true" />
</cond>
<effects>
<effect name="Buff">
<add stat="accCombat" val="1">
<and>
<using kind="SWORD" />
<using slot="lrhand" />
</and>
</add>
</effect>
<effect name="Buff">
<mul stat="sDef" val="0.5" />
</effect>
<effect name="Transformation">
<param id="312" />
</effect>
</effects>
</skill>
