Rush Skills Can be used close
Posted: Tue Nov 17, 2015 10:39 pm
Every Rush skills like, Blazing Boost, Rush Impact and Rush, for some reason, can be used even close of target, dont have limit of distance.
<skill id="793" levels="1" name="Rush Impact" enchantGroup1="6" enchantGroup2="6" enchantGroup3="6" enchantGroup4="6" enchantGroup5="6" enchantGroup6="6" enchantGroup7="6" enchantGroup8="6">
<!-- Confirmed CT2.5 -->
<table name="#ench1Power"> 4071 4102 4133 4164 4195 4226 4257 4289 4320 4351 4382 4413 4444 4475 4507 </table>
<table name="#ench2Cost"> 80 78 76 74 72 70 68 66 64 62 59 57 55 53 51 </table>
<table name="#ench3ActivateRates"> 61 62 64 65 66 68 69 70 72 73 74 76 77 78 80 </table>
<table name="#ench8Duel"> 4104 4168 4232 4297 4361 4425 4490 4554 4618 4683 4747 4811 4875 4940 5004 </table>
<table name="#enchElementAttack"> 4 7 10 14 17 20 24 27 30 34 37 40 43 47 50 </table>
<table name="#enchMagicLvl"> 81 81 81 82 82 82 83 83 83 84 84 84 85 85 85 </table>
<set name="abnormalLvl" val="1" />
<set name="abnormalTime" val="9" />
<set name="abnormalType" val="STUN" />
<set name="abnormalVisualEffect" val="STUN" />
<set name="activateRate" val="60" />
<set name="affectLimit" val="5-12" />
<set name="affectRange" val="600" />
<set name="basicProperty" val="CON" />
<set name="castRange" val="600" />
<set name="coolTime" val="200" />
<set name="effectPoint" val="-669" />
<set name="effectRange" val="800" />
<set name="fanRange" val="0,0,600,60" />
<set name="flyType" val="CHARGE" />
<set name="hitTime" val="800" />
<set name="icon" val="icon.skill0793" />
<set name="isDebuff" val="true" />
<set name="lvlBonusRate" val="1" />
<set name="magicLvl" val="78" />
<set name="mpInitialConsume" val="83" />
<set name="nextActionAttack" val="true" />
<set name="operateType" val="DA2" />
<set name="power" val="4040" />
<set name="rideState" val="NONE" />
<set name="soulMaxConsumeCount" val="5" />
<set name="targetType" val="FRONT_AREA" />
<set name="trait" val="SHOCK" />
<enchant1 name="magicLvl" val="#enchMagicLvl" />
<enchant1 name="power" val="#ench1Power" />
<enchant2 name="magicLvl" val="#enchMagicLvl" />
<enchant2 name="mpInitialConsume" val="#ench2Cost" />
<enchant3 name="activateRate" val="#ench3ActivateRates" />
<enchant3 name="magicLvl" val="#enchMagicLvl" />
<enchant4 name="element" val="0" /> <!-- Fire -->
<enchant4 name="elementPower" val="#enchElementAttack" />
<enchant4 name="magicLvl" val="#enchMagicLvl" />
<enchant5 name="element" val="1" /> <!-- Water -->
<enchant5 name="elementPower" val="#enchElementAttack" />
<enchant5 name="magicLvl" val="#enchMagicLvl" />
<enchant6 name="element" val="2" /> <!-- Wind -->
<enchant6 name="elementPower" val="#enchElementAttack" />
<enchant6 name="magicLvl" val="#enchMagicLvl" />
<enchant7 name="element" val="3" /> <!-- Earth -->
<enchant7 name="elementPower" val="#enchElementAttack" />
<enchant7 name="magicLvl" val="#enchMagicLvl" />
<enchant8 name="magicLvl" val="#enchMagicLvl" />
<enchant8 name="pvpPower" val="#ench8Duel" />
<cond msgId="113" addName="1">
<and>
<using kind="ANCIENTSWORD" />
<target mindistance="200" />
</and>
</cond>
<for>
<effect name="PhysicalSoulAttack" />
<effect name="Stun" />
</for>
<enchant3for>
<effect name="PhysicalSoulAttack" />
<effect name="Stun" />
</enchant3for>
</skill>
Someone can Help Me?
<skill id="793" levels="1" name="Rush Impact" enchantGroup1="6" enchantGroup2="6" enchantGroup3="6" enchantGroup4="6" enchantGroup5="6" enchantGroup6="6" enchantGroup7="6" enchantGroup8="6">
<!-- Confirmed CT2.5 -->
<table name="#ench1Power"> 4071 4102 4133 4164 4195 4226 4257 4289 4320 4351 4382 4413 4444 4475 4507 </table>
<table name="#ench2Cost"> 80 78 76 74 72 70 68 66 64 62 59 57 55 53 51 </table>
<table name="#ench3ActivateRates"> 61 62 64 65 66 68 69 70 72 73 74 76 77 78 80 </table>
<table name="#ench8Duel"> 4104 4168 4232 4297 4361 4425 4490 4554 4618 4683 4747 4811 4875 4940 5004 </table>
<table name="#enchElementAttack"> 4 7 10 14 17 20 24 27 30 34 37 40 43 47 50 </table>
<table name="#enchMagicLvl"> 81 81 81 82 82 82 83 83 83 84 84 84 85 85 85 </table>
<set name="abnormalLvl" val="1" />
<set name="abnormalTime" val="9" />
<set name="abnormalType" val="STUN" />
<set name="abnormalVisualEffect" val="STUN" />
<set name="activateRate" val="60" />
<set name="affectLimit" val="5-12" />
<set name="affectRange" val="600" />
<set name="basicProperty" val="CON" />
<set name="castRange" val="600" />
<set name="coolTime" val="200" />
<set name="effectPoint" val="-669" />
<set name="effectRange" val="800" />
<set name="fanRange" val="0,0,600,60" />
<set name="flyType" val="CHARGE" />
<set name="hitTime" val="800" />
<set name="icon" val="icon.skill0793" />
<set name="isDebuff" val="true" />
<set name="lvlBonusRate" val="1" />
<set name="magicLvl" val="78" />
<set name="mpInitialConsume" val="83" />
<set name="nextActionAttack" val="true" />
<set name="operateType" val="DA2" />
<set name="power" val="4040" />
<set name="rideState" val="NONE" />
<set name="soulMaxConsumeCount" val="5" />
<set name="targetType" val="FRONT_AREA" />
<set name="trait" val="SHOCK" />
<enchant1 name="magicLvl" val="#enchMagicLvl" />
<enchant1 name="power" val="#ench1Power" />
<enchant2 name="magicLvl" val="#enchMagicLvl" />
<enchant2 name="mpInitialConsume" val="#ench2Cost" />
<enchant3 name="activateRate" val="#ench3ActivateRates" />
<enchant3 name="magicLvl" val="#enchMagicLvl" />
<enchant4 name="element" val="0" /> <!-- Fire -->
<enchant4 name="elementPower" val="#enchElementAttack" />
<enchant4 name="magicLvl" val="#enchMagicLvl" />
<enchant5 name="element" val="1" /> <!-- Water -->
<enchant5 name="elementPower" val="#enchElementAttack" />
<enchant5 name="magicLvl" val="#enchMagicLvl" />
<enchant6 name="element" val="2" /> <!-- Wind -->
<enchant6 name="elementPower" val="#enchElementAttack" />
<enchant6 name="magicLvl" val="#enchMagicLvl" />
<enchant7 name="element" val="3" /> <!-- Earth -->
<enchant7 name="elementPower" val="#enchElementAttack" />
<enchant7 name="magicLvl" val="#enchMagicLvl" />
<enchant8 name="magicLvl" val="#enchMagicLvl" />
<enchant8 name="pvpPower" val="#ench8Duel" />
<cond msgId="113" addName="1">
<and>
<using kind="ANCIENTSWORD" />
<target mindistance="200" />
</and>
</cond>
<for>
<effect name="PhysicalSoulAttack" />
<effect name="Stun" />
</for>
<enchant3for>
<effect name="PhysicalSoulAttack" />
<effect name="Stun" />
</enchant3for>
</skill>
Someone can Help Me?