Page 1 of 1

Scroll: Recovery No-grade,D,C,B,A.

Posted: Sun Jan 09, 2011 2:03 am
by broukes
If you want to receive support we need this info to help you properly.
» Find Revision
L2J Revision Number:
L2JDP Revision Number:
Hello guys, none of my recovery scrolls are not working... I can keep clicking to use 1, 1 million times and it wont disappear or take death penalty away. is there something wrong here:

Code: Select all

    </item>    <item id="8594" type="EtcItem" name="Scroll: Recovery (No Grade)">        <set name="icon" val="icon.etc_penalty_recovery_i00" />        <set name="default_action" val="skill_reduce" />        <set name="etcitem_type" val="scroll" />        <set name="material" val="paper" />        <set name="weight" val="10" />        <set name="price" val="2000" />        <set name="reuse_delay" val="10000" />        <set name="is_stackable" val="true" />        <set name="handler" val="ItemSkills" />        <set name="item_skill" val="2286-1" />        <cond>            <player chaotic="False" />        </cond>    </item>    <item id="8595" type="EtcItem" name="Scroll: Recovery (Grade D)">        <set name="icon" val="icon.etc_penalty_recovery_i01" />        <set name="default_action" val="skill_reduce" />        <set name="etcitem_type" val="scroll" />        <set name="crystal_type" val="d" />        <set name="material" val="paper" />        <set name="weight" val="10" />        <set name="price" val="4800" />        <set name="reuse_delay" val="10000" />        <set name="is_stackable" val="true" />        <set name="handler" val="ItemSkills" />        <set name="item_skill" val="2286-2" />        <cond>            <player chaotic="False" />        </cond>    </item>    <item id="8596" type="EtcItem" name="Scroll: Recovery (Grade C)">        <set name="icon" val="icon.etc_penalty_recovery_i02" />        <set name="default_action" val="skill_reduce" />        <set name="etcitem_type" val="scroll" />        <set name="crystal_type" val="c" />        <set name="material" val="paper" />        <set name="weight" val="10" />        <set name="price" val="14000" />        <set name="reuse_delay" val="10000" />        <set name="is_stackable" val="true" />        <set name="handler" val="ItemSkills" />        <set name="item_skill" val="2286-3" />        <cond>            <player chaotic="False" />        </cond>    </item>    <item id="8597" type="EtcItem" name="Scroll: Recovery (Grade B)">        <set name="icon" val="icon.etc_penalty_recovery_i03" />        <set name="default_action" val="skill_reduce" />        <set name="etcitem_type" val="scroll" />        <set name="crystal_type" val="b" />        <set name="material" val="paper" />        <set name="weight" val="10" />        <set name="price" val="28000" />        <set name="reuse_delay" val="10000" />        <set name="is_stackable" val="true" />        <set name="handler" val="ItemSkills" />        <set name="item_skill" val="2286-4" />        <cond>            <player chaotic="False" />        </cond>    </item>    <item id="8598" type="EtcItem" name="Scroll: Recovery (Grade A)">        <set name="icon" val="icon.etc_penalty_recovery_i04" />        <set name="default_action" val="skill_reduce" />        <set name="etcitem_type" val="scroll" />        <set name="crystal_type" val="a" />        <set name="material" val="paper" />        <set name="weight" val="10" />        <set name="price" val="48000" />        <set name="reuse_delay" val="10000" />        <set name="is_stackable" val="true" />        <set name="handler" val="ItemSkills" />        <set name="item_skill" val="2286-5" />        <cond>            <player chaotic="False" />        </cond>    </item>    <item id="8599" type="EtcItem" name="Scroll: Recovery (Grade S)">        <set name="icon" val="icon.etc_penalty_recovery_i05" />        <set name="default_action" val="skill_reduce" />        <set name="etcitem_type" val="scroll" />        <set name="crystal_type" val="s" />        <set name="material" val="paper" />        <set name="weight" val="10" />        <set name="price" val="80000" />        <set name="reuse_delay" val="10000" />        <set name="is_stackable" val="true" />        <set name="handler" val="ItemSkills" />        <set name="item_skill" val="2286-6" />        <cond>            <player chaotic="False" />        </cond>    </item></list> 

Re: Scroll: Recovery No-grade,D,C,B,A.

Posted: Sun Jan 09, 2011 4:11 pm
by MELERIX
If you want to receive support we need this info to help you properly.
» Find Revision
L2J Revision Number:
L2JDP Revision Number:

:roll:

Re: Scroll: Recovery No-grade,D,C,B,A.

Posted: Sun Jan 09, 2011 4:34 pm
by hope
i would give you a fix but as you have not done what i asked in the pm i sent you some days ago