» Find Revision
L2J Revision Number:
L2JDP Revision Number:
Hello,
began to give 1 error here in my eclipse, never happened this error, I always compiled normally, can someone help me?
thx
Code: Select all
Buildfile: D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\build.xmlclean:verifyRequirements:init: [mkdir] Created dir: D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\build [mkdir] Created dir: D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\build\classes [mkdir] Created dir: D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\build\dist [mkdir] Created dir: D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\build\dist\login [mkdir] Created dir: D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\build\dist\gameserverversion:compile: [javac] Compiling 1418 source files to D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\build\classes [javac] D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\java\com\l2jserver\gameserver\network\L2GameClient.java:759: illegal start of type [javac] <<<<<<< .mine [javac] ^ [javac] D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\java\com\l2jserver\gameserver\network\L2GameClient.java:759: ';' expected [javac] <<<<<<< .mine [javac] ^ [javac] D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\java\com\l2jserver\gameserver\network\L2GameClient.java:759: illegal start of type [javac] <<<<<<< .mine [javac] ^ [javac] D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\java\com\l2jserver\gameserver\network\L2GameClient.java:759: <identifier> expected [javac] <<<<<<< .mine [javac] ^ [javac] D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\java\com\l2jserver\gameserver\network\L2GameClient.java:759: ';' expected [javac] <<<<<<< .mine [javac] ^ [javac] D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\java\com\l2jserver\gameserver\network\L2GameClient.java:759: <identifier> expected [javac] <<<<<<< .mine [javac] ^ [javac] D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\java\com\l2jserver\gameserver\network\L2GameClient.java:772: illegal start of type [javac] ======= [javac] ^ [javac] D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\java\com\l2jserver\gameserver\network\L2GameClient.java:772: ';' expected [javac] ======= [javac] ^ [javac] D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\java\com\l2jserver\gameserver\network\L2GameClient.java:772: illegal start of type [javac] ======= [javac] ^ [javac] D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\java\com\l2jserver\gameserver\network\L2GameClient.java:772: <identifier> expected [javac] ======= [javac] ^ [javac] D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\java\com\l2jserver\gameserver\network\L2GameClient.java:772: ';' expected [javac] ======= [javac] ^ [javac] D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\java\com\l2jserver\gameserver\network\L2GameClient.java:787: illegal start of type [javac] >>>>>>> .r3877 [javac] ^ [javac] D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\java\com\l2jserver\gameserver\network\L2GameClient.java:787: ';' expected [javac] >>>>>>> .r3877 [javac] ^ [javac] D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\java\com\l2jserver\gameserver\network\L2GameClient.java:787: illegal start of type [javac] >>>>>>> .r3877 [javac] ^ [javac] D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\java\com\l2jserver\gameserver\network\L2GameClient.java:787: <identifier> expected [javac] >>>>>>> .r3877 [javac] ^ [javac] D:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\java\com\l2jserver\gameserver\network\L2GameClient.java:787: ';' expected [javac] >>>>>>> .r3877 [javac] ^ [javac] 16 errors BUILD FAILEDD:\Programas\Dev\Workspace\L2_GameServer\build.xml:62: Compile failed; see the compiler error output for details. Total time: 13 seconds